Witam!


Witam! Zapraszam do mojego bloga

piątek, 22 kwietnia 2011

Wesołych Świąt Wielkanocnych!


Wszystkim moim blogowym przyjaciółkom, znajomym, którzy do mnie zaglądają lub zaglądną
składam serdeczne życzenia, niech Święta Wielkanocne wypełnią serca radością, nadzieją,wiosennym ciepłem i przyniosą wytchnienie od codziennych trosk - Wanda

Ja zrobiłam nowe tylko 3 pisanki, które pokazuję.Były dosyć pracochłonne,nawlekałam drobniutkie koraliki na nitkę i całymi metrami oklejałam plastikowe jajka. Pięknie się błyszczą, chociaż zdjęcie nie oddaje ich urody. Uszyłam też coś, jak będę miała chwilę czasu to jutro pokażę.

4 komentarze:

  1. Wando pisanki wyglądają fantastycznie :)
    Życzę tobie spokojnych i zdrowych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego na te Święta - miłych spotkań w rodzinnym gronie, radosnego ducha,zdrowia i przyjemnego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń