Witam!


Witam! Zapraszam do mojego bloga

niedziela, 24 lutego 2013

Dla dzieci w hospicjum

Uszyłam poduszki z aplikacjami.Te sylwety do wykorzystania na poduszki dała mi  Pani Celina Jankowska, kiedy razem szyłyśmy w Toruniu.Sylwety są z ciemnego cienkiego polaru.Trochę je "porysowałam" łańcuszkiem i tak wyszło:
- z zającem
- z pajacem

z mordką misia
 Obiecuję do 1 czerwca uszyć więcej.

Sahara obdarowała mnie wyróżnieniem, dziękuję!
Jak wszystko się ułoży, 2 marca jadę na kurs patchworkowy do Torunia i mam nadzieję,że się czegoś nowego nauczę. W naszym Żninie wiosny nie widać, więc w ciepłym domu miło się szyje.
Nie miałam czasu pooglądać Waszych prac, ale to nadrobię. Pozdrawiam serdecznie:) 


    



 

16 komentarzy:

  1. Jakie słodkie wiosenne poduchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, zwłaszcza ten zajączek taki "przytulaśny"
    pozdrawiam serdecznie i śle mnóstwo słońca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie.ale ta pierwsza najbardziej mi się kojarzy z wiosną.A ja już bardzo za nią tęsknię:))))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy wspaniałe. Ja też wybieram się na kurs, ale do Warszawy. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne poduszeczki! Dzieciaczki się ucieszą! ;) Pozdrowienia!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne.U dzieciaków wywołają uśmiech.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności uszyłaś!!!Przytulaski na całego:-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszeczki. Pierwsza to nadzieja i wiosna super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne poduchy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduchy, radosne kolorowe !

    OdpowiedzUsuń
  11. Te rozkoszne podusie dadzą wiele radości dzieciakom :) Jesteś jak anioł.

    OdpowiedzUsuń
  12. te poduchy to piękna sprawa:) wiosenne i pełne nadziei, szerokiej drogi:) i do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne poduchy! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam....podusie urocze, bardzo miły gest :-) serdecznie pozdrawiam Iza z domowego ciepełka

    OdpowiedzUsuń