Witam!


Witam! Zapraszam do mojego bloga

piątek, 12 kwietnia 2013

Wspólne szycie poduszek

Od kilku lat wyszywam kwadraciki, szyję poduszki i kołderki dla chorych dzieci.Namawiałam koleżanki, aby też się tym zajęły.Dopięłam swego ! dwie zaczęły haftować ,a trzy wyraziły chęć szycia.Będzie w moim miasteczku grupa chętnych do pracy.
Zaprosiłam dziewczyny do mojego domu, usiadłyśmy przy starych Łucznikach i krok po kroku pokazałam jak się takie poduszeczki szyje.Koleżanki nie miały hafcików, więc wycięły gotowe obrazeczki z materiału.
Szyłyśmy kilka godzin.
To poduszka Wandzi (też Wandzi)
Podobną uszyła Grażynka
Poduszki uszyte są bardzo starannie, zdjęcia zrobione w pośpiechu.
Małgosia swoją będzie szyła w domu (kupiła sobie nową maszynę), ale nas odwiedziła i pokazywałam jej jak się wstawia "kamienie"
 Ja w tym czasie uszyłam taką 
Atmosfera wspólnego szycia była wspaniała!
Postanowiłyśmy,że będziemy się spotykać raz w miesiącu.
Ja teraz szyję dużą kołderkę "Za jeden uśmiech".
Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, pozdrawiam Was serdecznie:) Wreszcie wiosna! jutro sadzę bratki przed domem, pa
 
 

10 komentarzy:

  1. Wandziu! To Ty już jako instruktorka jesteś! Brawo! A pamiętam początki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale opisane wasze wspólne szycie,pozdrawiam i zazdroszczę troszkę,że u mnie samotnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wandziu gratuluję tak zgranej grupki...poduchy wyszły wam wspaniale...jestem pod wielkim wrażeniem Waszych umiejętności...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie poduchy wspaniałe! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  5. obrazki na poduszkach Wandzi i Grażynki są mi znane, miałam chyba taką piżamkę, gdy byłam mała :) nie dość, że wyszły fantastyczne podusie, to jeszcze wspaniale się bawiłyście. Czego chcieć więcej?;) brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Wandziu.
    Nie ma jak praca w miłym towarzystwie.
    Poduszeczki bardzo ładne.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki miło zrobić cos razem. Piękne są te Wasze poduszeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszeczki uszyłyście.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się razem coś robi to wszystko lepiej "idzie". Piękne poduszeczki. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne poduszeczki!Szkoda że nie mieszkam blisko Ciebie ,może miałabym szanse nauczyć się szyć dla dzieciaczków.Narazie tylko haftuję kwadraciki.Życzę żeby przybywało chętnych do szycia dla chorych dzieci.Pozdrowienia dla wszystkich szyjących z Twojej grupy.

    OdpowiedzUsuń