Witam!


Witam! Zapraszam do mojego bloga

niedziela, 8 maja 2011

Zawody nordic walking w Żninie



Miejski Ośrodek Sportu w Żninie zorganizował III Otwarte Mistrzostwa w Nordic Walking. Zgłosiło się około 40 uczestników.Do Żnina przyjechali zawodnicy z Grudziądza, Bydgoszczy, Poznania, Inowrocławia , Gniewkowa, Sochaczewa, Czempinia i wielu innych pobliskich miejscowości. Pogoda dopisała, po wędrówkach górskich byłam w dobrej formie i udało mi się stanąć na pudle na 2 miejscu.Tym nie powinnam się chwalić , ale tak po cichu powiem ,że dziewczyna z Sochaczewa , która zdobyła 1 miejsce była ode mnie młodsza. Za tydzień jadę do Gdyni, a tam już nie będzie tak łatwo. Namawiam do uprawiania nordic walking i czytających tę relację serdecznie pozdrawiam.
PS. Odpoczywając wyszywam....

3 komentarze:

  1. Wandziu wielkie gratulacje, trzymam kciuki za Gdynię :-))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje Wielkie Uznanie.Gratuluje z całego serca.Namawiam razem z Tobą.Trudno mi będzie trzymać za tydzień kciuki bo mam komunie wnuczki.Ale już teraz Życzę ''połamania kijków''
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Wandziu!!! Wielkie gratulacje:-)))

    OdpowiedzUsuń