Witam!


Witam! Zapraszam do mojego bloga

wtorek, 13 września 2011

Moje pierwsze RR



Na zjeździe kołderkowym w Koninie postanowiłyśmy pobawić się w RR. Zabawa bardzo miła, bo wszystkie znamy się osobiście, ja nawet zapisałam się na dwa RR.Nie miałam kanwy 14 i dopiero 1.09 zaczęłam wyszywać. Termin goni, bo do 26.09 muszę wysłać dalej.Czajniki będą wisiały za kilka miesięcy w mojej kuchni,którą teraz malowano, a ja już kazałam wbić gwoździk....
Wyszywając nie można biegać z kijkami, ani po blogach, trzeba ze skupieniem posiedzieć...to też bardzo lubię!

5 komentarzy:

  1. Śliczny czajniczek :) a zabawa w RR, zwłaszcza w znajomym gronie daje dużo satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To miłej zabawy - czajniczek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Baw się dobrze i zbieraj siły do następnych zawodów.Czajniczek śliczny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne Wando , jestes wszechstronnie utalentowana , i czajnik jest sliczny !!!,
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny wzorek wybrałaś do kuchni, widziałam na kołderkach, że ostro wzięłyście się za RR.
    Muszę zebrać w sobie i pojechać na jakieś kołderkowe spotkane, żeby w końcu poznać was osobiście. Może taki pełny tur: Warszawa - Lublin - Świętochłowice :))).

    OdpowiedzUsuń